Google adwords tai yra kontekstinės reklamos sistema, kuri suteikia galimybę reklaminius skelbimus patalpinti internete. Google reklama yra labai populiari visame pasaulyje. Kontekstinė Google paieškos sistema parodo visus paieškos rezultatus Google sistemoje. Google sistemos skelbimai yra sujungti pavadinime ,,Reklama“ ir atsispindi dviejuose blokuose. Vienas yra puslapio viršuje, o kitas dešinėje nuo paieškos rezultatų. Vyrauja tokia nuomonė, kad Google reklama paieškos sistemoje suteikia galimybę privilioti labiau pažengusią auditoriją. Tai paskatino, kad ši reklama sugebėjo sudaryti labai rimtą konkurenciją kitoms reklamos sistemoms, kurios patenka į dydinį trejetą. Kontekstinės reklamos sistemoje apmokėjimas už paslaugas yra vykdomas pagal bendrą sistemą, tai yra už paspaudimus. Kokius privalumus gali suteikti šis reklamos būdas ? Visų pirma, tokia reklama gali turėti patogų interfeisą ir daugybę įrankių,kurie gali padėti įvertinti reklamos efektyvumą Google paieškoje ir teminiuose tinkluose. Visi Google adwords įrankiai yra prieinami po to, kai yra įregistruojama paskyra. Bendras įrankių sąrašas yra pateiktas skiltyje ,,Įrankiai“. Jie padeda optimizuoti skelbimus. Reklaminės kampanijos tiesiog neįmanoma įsivaizduoti be raktinių žodžių, yra sukuriamas žodžių sąrašas atsižvelgiant į konkurencingumą ir lokalių užklausų kiekį.
Taip pat, kai yra organizuojama google reklama ji gali būti nerodoma tam tikruose atskirose internetinėse svetainėse, kurios gali būti priskiriamos tam tikroms kategorijoms. Yra suteikiama galimybė įvertinti potencialų kiekvieno raktinio žodžio efektyvumą. Paieškos statistika yra ne ką mažiau svarbu, kadangi yra sulyginama raktinių žodžių paieška sistemoje. Reklamos metu yra naudojami specialūs įrankiai, kurie padeda įvertinti efektyvumą. Atliekama skelbimo diagnostika, tai galimybė patikrinti ar skelbimai yra peržiūrimi tiek kiek reikia. Yra atliekamas priešlaikinis skelbimų peržiūrėjimas, testavimo režime. Patogus įrankis, kuris padeda įvertinti ar google reklama yra efektyvi tai Google Analytics. Tai yra nemokamos paslaugos norint sukurti idealią statistiką apie apsilankymą internetinėje svetainėje, pavyzdžiui, bus galima sužinoti iš kur ateina lankytojai, kaip ilgai jie lieka svetainėje ir kokioje teritorijoje jie gyvena. Šis įrankis suteikia galimybę nustatyti tikslus ir sužinoti kaip pereina vartotojai, atitinkamai galima įvertinti reklaminės kampanijos sėkmę. Kai kuriose temose Google adwords konkurencingumas yra mažesnis nei kitose sistemose. Taigi ir paspaudimo kaina bus žemesnė. Tačiau palyginus įkainius neverta pamiršti, kad šioje reklamoje pagrindinis kokybės parametras visgi nėra tarifas, o konversijos kaina. Tai yra, kai svetainės lankytojas pavirsta pirkėju. O jis gali būti tiek žemesnis, tiek ir aukštesnis esant žemesnei paspaudimo kainai. Be to, konkurencija įvairiose temose nuolat kinta, o tai reiškia pasikeičia ir tarifai.
Google reklama tai yra galimybė išreklamuoti internetinę svetainę. Kai reklama yra talpinama Google adwords sistemoje verta įsiminti, kad skelbimo tekstas turi atitikti tam tikrus apribojimus. Ši kontekstinė reklama yra ribojama tam tikrais įstatymais. Google reklama tai yra ko jums reikia. Tai yra pakankamai nebrangu ir labai efektyvu. Šis reklamos būdas jums padės vystyti savo verslą arba projektą. Ką gi reikėtų žinoti apie šią reklamą? Kai jūs užsakysite reklamą jums reikėtų žinoti, kad ji gali būti talpinama ne tik paieškoje, tačiau ir partnerių puslapiuose, pavyzdžiui, gmail, Youtube ir kita. Google reklama užtikrina tikslinės auditorijos srautą į jūsų internetinę svetainę, kadangi yra numatytas tikslus trakingas. Jūs galite pasirinkti auditoriją pagal socialinius, demografinius ir amžiaus požymius. Google adwords suteikia galimybę sukurti parametrus, kad būtų rodoma reklama. Galima net nustatyti tam tikrą laiką ir regioną, kuriame bus matomi skelbimai.