Tinkamai populiarinti internetinę svetainę paieškos sistemoje be vidinės optimizacijos neturi jokios prasmės. Jei yra bloga ir netinkamai apgalvota svetainės struktūra į paieškos top‘us nepavyks patekti. Kur kas pigiau iš pradžių padaryti vidinę optimizaciją, nei investuoti labai daug pinigų vėliau. Kaip turi būti tinkamai atliekamas vidinis optimizavimas? Pirma, viena internetinė svetainė, viena užklausa. Tai yra viena iš pagrindinių taisyklių, kai yra kuriamos internetinės svetainės. Vienas puslapis turi aiškiai atsakyti į vieną klausimą. Kiekviena internetinė svetainė turi turėti ne šimtus raktinių žodžių, o kelis. Gali būti ir šiek tiek daugiau, tačiau jie turi būti teminiai. Jei jūs nesivadovausi šiuo reikalavimu, tokiu atveju nieko gero nebus ir vartotojui, o ką jau kalbėti apie paieškos sistemą. Idealiu atveju viena užklausa turi atitikti vieną internetinę svetainę. Tai pasiekti sudėtinga. Dažniausiai yra naudojama viena raktinė frazė ir kelios patikslinančios frazės pagal temą. Pavyzdžiui, yra straipsnis ,, kaip pasirinkti automobilį“. Logiška, kad straipsnio antraštė gali būti : ,,į ką reikia atkreipti dėmesį, kai yra pasirenkamas automobilis“, ,,pagrindinės klaidos, kai pasirenkami automobiliai“.
Vidinis optimizavimas tai yra veiksmai, kurie yra nukreipti į turimos svetainės pakeitimą, kad paieškos sistemoje ji būtų geriau indeksuojama. Vidinės optimizacijos rezultatai priklauso tik nuo to kas atliks šį darbą, nuo to kiek pastangų bus įdėta į šį darbą. Vidinis optimizavimas gali būti skirstomas į kelis etapus. Yra sudaromas specialus semantinis branduolys. Būtent šis žingsnis yra pradinis, kai norima tinkamai išreklamuoti svetainę. Priklausomai nuo semantinio branduolio sudėties įvyksta įvairūs techniniai patobulinimai, tobulinamas svetainės turinys. Todėl yra būtina tinkamai sudaryti semantiką, kuri skirta reklamai. Tik kokybiškai sudarytas semantinis branduolys sugebės užtikrinti kokybišką reklamą ir tuo pačiu lankytojų srautą. Turinio optimizavimas taip pat yra labai svarbus. Svetainėje parašytame tekste svarbu dažnai vartoti raktinius žodžius, tačiau neverta pamiršti, kad internetinė svetainė,kurioje bus tik raktiniai žodžiai gali būti paieškoje įvertinta, kaip spamas. Todėl nerekomenduojama šių raktinių žodžių naudoti per dažnai. Taip pat reikia dirbti su meta nuorodomis. Kai yra registruojamas web-resursas paieška naudoja informaciją, kuri yra saugoma meta nuorodose, jos yra talpinamos html svetainės koduose. Be to, reikia atlikti tam tikrus darbus su failais. Kai įeinama į svetainę paieškos sistema visų pirma atkreipia dėmesį į specifinius failus. Tai yra daroma, kad galėtų suprasti kaip reikia veikti toliau ir sužinoti, kokie failai yra draudžiami. Taip pat failas gali padėti svetainę uždaryti nuo indeksacijos. Kartais tai yra tiesiog būtina.
Kai yra atliekamas svetainės vidinis optimizavimas yra būtina sudaryti svetainės žemėlapį, kad visos jūsų resurso svetainės būtų indeksuojamos. Žemėlapyje bus nurodytos visos nuorodos pagal kurias bus indeksuojamos visos svetainės. Vidinis svetainės plano pakeitimas taip pat yra svarbus faktorius. Dažniausiai nuorodos į svetainę yra tiesioginės, tai reiškia, kad jos veda į pagrindinę svetainę. Todėl pagrindinis puslapis turi didesnį svorį. Vidinis svetainės plano pakeitimas leidžia paskirstyti bendrą statinį svorį tarp visų puslapių ir vietoje aukštų pozicijų viename pagrindiniame puslapyje viskas bus paskirstoma tolygiai. Ir tik tada, kai bus atlikti visi aprašyti darbai susiję su vidine optimizacija galima bus pradėti išorinės optimizacijos darbus. Šie darbai yra ne ką mažiau svarbūs. Tačiau viskas prasideda būtent nuo vidinės optimizacijos. Tai yra vienas iš svarbiausių reklamos etapų nuo kurio priklauso daug dalykų.
Daugiau informacijos : http://www.infobanga.lt/