Variklių remontą atlikite tik įvertinę gedimų priežastis

variklių remontasVariklių remontą atliekantys profesionalūs autoserviso meistrai net išgirdę automobilio variklio gaudimą gali pasakyti, kaip jis dirba. Jei variklis trūkčioja ir dirba netolygiai, jei minant akseleratorių automobilio variklis sunkiai reaguoja į paspaudimą arba net pastringa ar tiesiog sunkiai „traukia“, padidėjo degalų ar tepalų suvartojimas, tikėtina, kad reikalingas variklių remontas. Mėlynos, pilkos ar juodos spalvos dūmai iš išmetimo vamzdžio – taip pat atitinkami signalai, kad reikėtų kuo greičiau užsukti pas variklių remontą atliekančius meistrus. Net ir menkos variklio problemos gali paskatinti didesnes, kurios vėliau gali kainuoti nemažai laiko, pinigų ir nervų.

Daugiau informacijos: www.r2l.lt

Automobiliuose paprastai naudojami vidaus degimo ar elektriniai varikliai. Dažniausi – keturtakčiai (rečiau – dvitakčiai) benzininiai bei dyzeliniai stūmokliniai vidaus degimo varikliai. Rečiau paplitę – dujų turbinos, rotoriniai (Wankelio) varikliai. Naujausiuose automobiliuose dažnai naudojama įpurškimo sistema, kai degus mišinys sudaromas purškiant kurą į oro siurbimo vamzdį. Automobiliniai varikliai naudojami ir traktoriuose, kombainuose, nedideliuose laivuose bei kitose mašinose kartais juos modifikuojant. Variklis cilindruose sudegančių degalų šiluminę energiją paverčia mechanine energija, kurią alkūninis velenas perduoda transmisijai, taip priversdamas automobilį judėti. Pagrindinės problemos, atsirandančios automobilių su dyzeliniais varikliais savininkams žiemos metu – tai šalto variklio užvedimas ir parafino išsiskyrimas

Vidaus degimo variklis (benzininis ir dyzelinis) sudarytas iš mechanizmų (alkūninio veleno ir dujų dujų skirstymo) ir sistemų: aušinimo, tepimo, maitinimo, uždegimo bei paleidimo, atliekančių skirtingas funkcijas, tačiau užtikrinančias stabilų automobilio variklio darbą. Specialistai rekomenduoja perkant naudotą automobilį, pirmiausia atsižvelgti ne į kėbulą, pakabos darbą, o į variklio gyvybingumą. Tai pats svarbiausias ir brangiausias automobilio komponentas, kurio taisymas gali kainuoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių litų. Taip pat perkant automobilį patariama apžiūrėti variklio švarumą: jei jis neišplautas, t.y. neparuoštas pardavimui, šiai automobilio vietai nesuteikta „prekinė išvaizda“, tikėtina, kad apsinešusiu varikliu bandoma nuslėpti kažkokius jo gedimus.

Vairuotojai, atsakingai prižiūrintys savo automobilį, turėtų periodiškai apsilankyti pas autoserviso meistrus ir  laiku pakeisti alyvą, jos filtrą, variklio paskirstymo mechanizmo diržų arba grandinės komplektą, aušinimo skystį, aušinimo sistemos siurblį. Norint išsaugoti puikią savo automobilio būklę, būtina nuolat variklį apvalyti – nuo jo priklauso, ar jūsų automobilis dirbs visu pajėgumu. Tačiau, tikėtina, kad sudėtingame variklio mechanizme dažnas vairuotojas ne kažką nusimano, tad pirmiausia vertėtų atlikti variklio kompiuterinę diagnostiką ir įvertinti nesklandaus jo darbo priežastis.

Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *